wtorek, 20 grudnia 2016

Jak ustawic pompe co

Pompa ta posiada na tarczy taimera takie bolce ktore sie wciska, jak sie domyslam w zakresach co pol godziny. I co znow sie domyslam tymi bolcami ustawia sie okresy czasu kiedy pompa ma pracowac. Ustawilem miedzy a i miedzy 2a 230.


W kazdym razie tak mi sie wydaje, ze to jest to. Pompa wstawiona w obieg, w przypadku jej unieruchomienia np. Problem ten rozwiązuje zamontowanie równolegle do pompy „obejścia” z zaworem różnicowym.

Zakupiłem segment gdzie instalacja CO wygląda jak na schemacie który narysowałem. Załączyłem również zdjęcia jak wyglądają rozdzielacze CO. Instalacja wygląda bardzo skromnie.


Jestem laikiem w tej kwestii ale pierwsze co mi się rzuciło w oczy to to, że taka sama temperatura będzie szła na grzejniki i podłogówkę. Ale, no wlasnie jest ale skad ten taimer wie ktora jest aktualnie godzina? Ustawienia godzina jak chocby w mikrofalowce nie ma.


Wiec pewnie moje domysly co do ustawien sa bledne. Bardzo prosze o pomoc osoby ktore maja taka pompe i potrafia ja ustawiac na pozycji timer.

Co mogę doradzić to poprzeglądaj allegro ,strony ze sterownikami i na pewno znajdziesz tam swoje cudo bo coś takiego tam widziałem. A jeszcze jest nadzieja,że dowiesz kto jest producentem jak zdemontujesz obudowę ,może być wytrawione na płytce drukowanej. Na którym biegu pracują Wasze pompy C. Chce oszczędzić na prądzie i zastanawiam się, czy gdyby pompka pracowała na I biegu (najmniejsze zużycie energii elektr.), a nie jak dotychczas na II biegu, równie skutecznie rozprowadzi ciepłą wodę po instalacji i będzie mi ciepło? Jak zbadać ekonomię?


Pompa cyrkulacyjna CO może być uznana za ekonomiczną, jeśli jej moc pozwala na pokonanie wszystkich oporów i sił przeciwdziałających ruchowi wody, czyli, mówiąc wprost, jeśli jej wysokość podnoszenia jest tak mała, jak to możliwe w danej instalacji. Witam Drugi rok użytkuję piec KMB 25kW z podajnikiem. O ile poprzednia zima była ciepła i piec bez większego wysiłku grzał dom o tyle obecne wielotygodniowe temperatury rzędu -- -sprawiły iż ekonomia zaczęła mnie bić po kieszeni - obecnie przy 45st na piecu zjada mi ok.


Pompy obiegowe są nieodzownym elementem wyposażenia niemal każdej instalacji grzewczej i przygotowania c. W nowoczesnych pompach stawia się na oszczędność energii, a co za tym idzie, odpowiednie, elektroniczne sterowanie. Grupa pompowa z zabudowaną pompą elektroniczną. Cechą nowoczesnych pomp elektronicznych jest dostosowanie parametrów do. Co ciekawe kalkulator wilo wskazuje, aby parametr w moim przypadku ustawić na poziomie 7m natomiast tak naprawdę widzę, że ciepło dochodzi do ostatnich grzejników na poziomie ok. Witam problem polega na tym jak ustawić pompę w mtz.


Wyciągiem ją bo oddałem do regeneracji a teraz mam problem jak ją ustawić nie potrzebnie wyciągałam tamten trybik co pompa w niego wchodzi. Patronite To dzięki temu że Wy się dokładacie możemy realizo. Piec mam w piwnicy , całe ogrzewanie 180m² na parterze , a bojler na strychu dodam jeszcze że piec mam nowy a część grzejników starego typu żeliwne.


Pompy obiegowe - pytania i odpowiedzi - Głównym zadaniem pompy obiegowej jest wywołanie przepływu cieczy w obiegu instalacji grzewczych.

Jeśli w wielu pomieszczeniach zamiast podłogówki są grzejniki, lepiej zasilać je wodą o wyższej temperaturze (wtedy będą mogły być mniejsze) i zastosować układ obniżający temperaturę w obiegu podłogówki. Dostępne są przeznaczone do tego kompaktowe zestawy do montażu w szafce na rozdzielacze – z pompą obiegową, zaworem termostatycznym sterowanym czujnikiem temperatury. Pompy CO jest to rodzaj sprzętu, który wielu z nas wykorzystuje w swoich domach, nawet nie wiedząc o tym.


To właśnie dzięki tym urządzeniom ciepła woda w kranie ma odpowiedni poziom ciśnienia, a my możemy cieszyć się komfortem korzystając każdego dnia na przykład z prysznica.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty