czwartek, 31 sierpnia 2017

Ustawienia pieca na ekogroszek 25kw

Standardowo wynosi ona sekund. Możesz zmienić te ustawienia pieca na ekogroszek o jedną, maksymalnie sekundy, żeby sprawdzić, co działa najlepiej w przypadku Twojego kotła. Kolejną bardzo ważną sprawą jest czas podawania paliwa. Nie może być on zbyt mały.


Jak ustawić piec na ekogroszek? Poniżej zaprezentujemy kilka praktycznych wskazówek. Zdaje sobie sprawę, że nikt nie poda mi gotowego rozwiązania, że ustawienia mają być takie i takie i wszystko będzie cacy. Liczę bardziej na to, że doświadczeni użytkownicy pieców na ekogroszek z podajnikiem podzielą się ze mą swoimi doświadczeniami co do zmian w parametrach. Z góry dziękuje za pomoc.


This feature is not available right now. Ustawienie Kotła Co Na Eko-Groszek - Kotły z. Please try again later. Konrad mam piec 25Kw z pleszewa i rowniez pale od kilkunastu dni.


Kolejna sprawa to temperatura na piecu aktulanie mam 60st slyszalem ze 55st to temperatura graniczna, wplywajaca na zywotnosc pieca. Zanim je zastosujesz skonsultuj się z fachowcem uprawnionym do tego typu modyfikacji. Doszedłem do pewnego poziomu ustawień sterownika PERFECT pieca na ekogroszek i dalej nie mogę osiągnąć całkowitego spalania się węgla oraz efektu kopczyka. Z węgla pozostają niespalone kawałki oraz lej w podajniku. Komin mam gorący i osadza się dużo sadzy na ścianach pieca.


Na dodatek po tygodniu sam się wygasza. Na tych ustawieniach temperatura rośnie mi na piecu szybko i kocioł długo pozostaje w stanie podtrzymania. W trakcie pracy temp.


Wg danych producenta piec 15kW może wsytarczyć na 200m2. Ktoś Ci doradził wziąć 25kW? Piec na ekogroszek 25kw na Allegro. Zróżnicowany zbiór ofert, najlepsze ceny i promocje. Wejdź i znajdź to, czego szukasz!


Wszędzie Wszystkie kategorie. Witam Użytkuję piec na ekogroszek i moim zdaniem może być to spowodowane jakością węgla. I w tej chwili widzę że w całą dobę spali. Kupilem dom z lat 70.


Okna plastykowe nowe i drzwi tez. KOTŁY PlD PIEC KG CO PIECE KOCIOL KLASY MOC 25KW. KOCIOŁ PIEC KLASA PLESZEW EKOGROSZEK PELLET 25kW. Witam kolegów od wtorku wieczora jestem szczęśliwym posiadaczem pieca z podajnikiem na ekogroszek.


Może ktoś z kolegów podpowie mi jakie błędy popełniłem w ustawieniach pieca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty